Je ziet de laatste steeds meer dat grote online podia zoals Coolblue en Zalando ook fysieke winkels gaan opstarten waar consumenten hun producten kunnen zien, voelen en beleven. Een ontwikkeling die zeker vervolg krijgt. In De Tuinen van Appeltern gebeurt eigenlijk het omgekeerde. De fysieke wereld met 200 voorbeeldtuinen en borders zijn inmiddels allemaal digitaal gekoppeld en ook online te zien en te koop!
De combinatie van het praktijkpodium en het online informatiepodium vinden aanbieders van tuinproducten en diensten mega interessant. โEr is duidelijk sprake van een nieuwe aanwas van geรฏnteresseerde partijenโ meent Ben van Ooijen. โHet komt natuurlijk ook omdat er van Appeltern geen tweede op de wereld te vinden is en omdat alle traffic volledig wordt gemeten. Een partner kan precies zien hoeveel aandacht zijn product of dienst bij ons krijgt!โ
Het digitale bereik op appeltern.nl is inmiddels uitgegroeid tot ruim 4.5 miljoen unieke bezoekers die gezamenlijk meer dan 29 miljoen adviespaginaโs lezen.
โDe nieuwe interesse geeft ons extra vertrouwen en zorgt er voor dat we onze tuinen nog unieker en eigentijdser kunnen vormgeven. Een nieuwe partner brengt immers ook zijn producten mee om tuinen te vervolmaken of compleet te vernieuwenโ