Inmiddels wordt de nieuwe huisstijl van de Bogerd steeds meer zichtbaar. Er is voor gekozen om niet in één keer groots alles aan te passen, maar dit gefaseerd te doen. Zo is begin februari als eerste het nieuwe logo op de voorgevel geplaatst.
In het nieuwe logo komen de kleuren en verschillende segmenten samen en zijn hierdoor herkenbaar. Alle verschillende afdelingen binnen Bogerd hebben een eigen kleur gekregen, waardoor er voor de particuliere én zakelijke klant duidelijk onderscheid gemaakt wordt. Naast de verschillende divisies speelt historie en de omgeving een cruciale rol in de huisstijl. De vorm van een (fruit) boom zie je terug in het logo. Waarom? Bogerd bevindt zich in een fruit boomgaard streek en verschillende zalen van de Bogerd hebben sinds de opening al fruitsoortnamen.
Of het nu gaat om het organiseren van een congres of training, het genieten van een theatervoorstelling, een smakelijke lunch, kunstexposities of het organiseren van een feest, alles is mogelijk in de Bogerd. Wij zijn Open voor iedereen.
Graag tot binnenkort in het bruisende centrum van Maas en Waal, waar de zakelijke markt, entertainment en cultuur samenkomen.